Вітаю Вас, Гість

 

Діяльність з дітьми за напрямом

 «Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей»

- сформувати в учнівської молоді:

·         основи загальнолюдських цінностей:

·         уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв’язування конфліктів;

·         здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших;

·         моральні якості (чуйність, чесність, правдивість, справедливість, гідність, толерантність милосердя, взаємодопомогу, товариськість, співпереживання, щедрість, повага до особистості).

З вихованцями організовано й проведено бесіди:

вікова категорія 6-9 років – «Мої обов’язки в сім’ї»,  «Чесним треба бути всюди», «Гість – радість у домі», «Моя іграшка – тобі»,  «Турбота. Діти допомагають дітям»,  «Шануй батька й неньку»,  «Традиції та реліквії моєї родини», «Правила чесної гри та змагання»;«Мій день, мої вчинки», «Шляхетні дівчатка та лицарі – хлопці»; «Хочу і треба», «Як ми розмовляємо. Про культуру листування. Правила телефонної розмови»,  «Життя людини – найважливіша цінність». 

 

- усвідомлення цінностей соціального спілкування:

  • формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях;
  • усвідомлення себе членом колективу;
  • виявляти толерантність, ввічливість, повагу до оточуючих;
  • формування уміння і навичок подолання конфліктів;
  • культура відпочинку, спілкування на відстані

- засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей:

  • здоровя – найвища цінність;
  • ціннісне ставлення до оточуючих людей;
  • культура спілкування і мовленнєвий етикет;
  • повага до батьків, сімї, родини;
  • цінність здорового способу життя;
  • формувати навички співжиття у колективі;
  • готовність нести відповідальність за свої вчинки.

 

Проведені бесіди з вихованцями середнього та старшого шкільного віку

(10-15 років)

«Відповідальність – найкращий путівник у вчинках»,  «Дружба і її значення у житті людини»,  «Співчуття – перший крок до людяності»,  «Чи вміємо ми відпочивати»,  «Щастя, коли тебе розуміють»,  «Шануймо старших»; «Комп’ютер чи книга?», «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити»,  «Я і моя родина», «Як поводитись у складних життєвих ситуаціях»; «Жити – значить спілкуватися», «Любов’ю дорожити вмійте».

 

 

Зміст виховної діяльності з дітьми

1. Ціннісне ставлення до себе

 

2. Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

3.  Ціннісне ставлення до праці

 

4.  Ціннісне ставлення до природи

5.  Ціннісне ставлення до культури і  мистецтва

 

6.  Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави