Діяльність з дітьми за напрямом
«Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей»
- сформувати в учнівської молоді:
· основи загальнолюдських цінностей:
· уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв’язування конфліктів;
· здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших;
· моральні якості (чуйність, чесність, правдивість, справедливість, гідність, толерантність милосердя, взаємодопомогу, товариськість, співпереживання, щедрість, повага до особистості).
З вихованцями організовано й проведено бесіди:
вікова категорія 6-9 років – «Мої обов’язки в сім’ї», «Чесним треба бути всюди», «Гість – радість у домі», «Моя іграшка – тобі», «Турбота. Діти допомагають дітям», «Шануй батька й неньку», «Традиції та реліквії моєї родини», «Правила чесної гри та змагання»;«Мій день, мої вчинки», «Шляхетні дівчатка та лицарі – хлопці»; «Хочу і треба», «Як ми розмовляємо. Про культуру листування. Правила телефонної розмови», «Життя людини – найважливіша цінність».
- усвідомлення цінностей соціального спілкування:
- формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях;
- усвідомлення себе членом колективу;
- виявляти толерантність, ввічливість, повагу до оточуючих;
- формування уміння і навичок подолання конфліктів;
- культура відпочинку, спілкування на відстані
- засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей:
- здоров’я – найвища цінність;
- ціннісне ставлення до оточуючих людей;
- культура спілкування і мовленнєвий етикет;
- повага до батьків, сім’ї, родини;
- цінність здорового способу життя;
- формувати навички співжиття у колективі;
- готовність нести відповідальність за свої вчинки.
Проведені бесіди з вихованцями середнього та старшого шкільного віку
(10-15 років)
«Відповідальність – найкращий путівник у вчинках», «Дружба і її значення у житті людини», «Співчуття – перший крок до людяності», «Чи вміємо ми відпочивати», «Щастя, коли тебе розуміють», «Шануймо старших»; «Комп’ютер чи книга?», «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити», «Я і моя родина», «Як поводитись у складних життєвих ситуаціях»; «Жити – значить спілкуватися», «Любов’ю дорожити вмійте».
Зміст виховної діяльності з дітьми
1. Ціннісне ставлення до себе
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
3. Ціннісне ставлення до праці
4. Ціннісне ставлення до природи
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави